The Half-Pint Little One
I worry my voiceclaim sounds too young…any opinions?

((Actually, that was the guy/voice actor/whoever I had in mind when I imagined Tyrest talking! I’ve had various youtube vids of his sent to me to listen to))

((being pulled away. bbiab))
Why the frag didn't ya jus' ask then instead o' tryin' t' make everyone else sad also? *cue pout*

alpha113n-redshirt-eradicon:

The posts were conveniently there and I was feeling like them. So I rebloged them.

*holds back a flood of tears*

I’m so fragging saaadddd!!!!

Why do my mates never stay around??

Why do I feel forgotten sometimes….

It’s not jus’ ya who have bad luck, ya know. But m’tryin’ not t’ feel down cuz I always seem t’ feel down. So… why not think o’ stuff that makes ya happy? Like….. Steve has cats. Impact has rocks an’ birds. What about ya?

Ugh! C’mon!

I KNOW a bunch o’ ya are upset an’ sad an’ what not, but stop postin’ depressing little stuffs! It’s gonna make others feel that way! Jus’ go TALK t’ someone or somethin’!

Well, who’s that person?
Well, most everyone really….. an’ the others that I tend t’ talk t’ are either busy or sleepin’ or jus’…… iunno….
It feels like everybody's got at least one! Who do you know that's so cool, you're scared to talk to them?

M’really not afraid t’ talk t’ anyone…… I mean, there’s a few Iunno what t’ say t’ but I ain’t afraid…..

Have a hug and a kiss on the cheek.

st3v3-the-eradicon:

thehalfpintlilone:

st3v3-the-eradicon:

thehalfpintlilone:

st3v3-the-eradicon:

Hey Pinty….

…I’m upset.

If ya wanna talk ‘bout it, m’here. Or I can have the bitlets come help me give ya some lovin’?

Nah…   there’s something I need to do.  I have to go.

O-oh. Alright. Sorry fer keepin’ ya from doin’ so….

No, thanks Pints.  It’s good to know you care.  I’m sorry I don’t show you the same affection more often…

It’s alright…… Starscreams…… th-they don’t exactly like me….

Have a hug and a kiss on the cheek.

st3v3-the-eradicon:

thehalfpintlilone:

st3v3-the-eradicon:

Hey Pinty….

…I’m upset.

If ya wanna talk ‘bout it, m’here. Or I can have the bitlets come help me give ya some lovin’?

Nah…   there’s something I need to do.  I have to go.

O-oh. Alright. Sorry fer keepin’ ya from doin’ so….

Have a hug and a kiss on the cheek.

st3v3-the-eradicon:

Hey Pinty….

…I’m upset.

If ya wanna talk ‘bout it, m’here. Or I can have the bitlets come help me give ya some lovin’?

She peers in worriedly. "Papa? are ya here t'day?"

ask-rung:

"Yes, Sweetspark. I’m sorry if I’ve worried you… Are you alright?"

"M’better’n I was, I guess. But I was worried cuz ya ain’t been here in the processor lately."